Zabudowany motorower elektryczny trójkołowy 45 km/h

Metalowe drzwi! Dwa silniki w kołach bez przekładni!

silniki 2x1000W - baterie 58Ah - zasięg 60km

bateria żelowa

inteligentna ładowarka

światła LED

bluetooth

usb

dotykowy wyświetlacz

Wygląd zewnętrzny

Opis

To uniwersalny średniej wielkości i zarazem jeden z najbardziej wyposażonych zabudowany trójkołowiec! Jeden z najnowszych zabudowanych modeli, naszpikowany elektroniką pojazd dla każdego. Charakteryzuje się nowoczesnym i atrakcyjnym designem oraz obszernym wnętrzem. Komfortowe wyposażenie to gwarancja bezawaryjnej i swobodnej eksploatacji. Jest idealny dla wszystkich szukających wszechstronnego pojazdu.

Dwuosobowy zabudowany motorower z homologacją drogową jest najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich szukających wszechstronnego pojazdu. Zastosowany silnik elektryczny jest w 100% ekologiczny i wyjątkowo ekonomiczny – koszt przejechania 100 km, to ok. 4 zł!

Jest komfortowy i przestronny. Szeroki kąt otwarcia drzwi oraz wygodny fotel kierowcy z opcją regulacji kąta nachylenia oparcia i odległości siedziska od kolumny kierowniczej zdecydowanie ułatwiają wsiadanie i wysiadanie, a duża i wygodna kanapa z tyłu sprawia, że podróż będzie przyjemnością również dla pasażera.

Skuter z dachem to modny, wygodny, bezpieczny a zarazem energooszczędny i ekonomiczny pojazd elektryczny. Doskonały dzięki użytym w produkcji zaawansowanym technologiom oraz procesom kontroli jakości.

Skuter ten gwarantuje niezależność i samodzielność! Deszcz czy śnieg również mu nie straszne! Motorower zabudowany to również odpowiedź na problemy z dojazdami w niesprzyjającą pogodę. Niezależnie od pogody, przemieszczanie wraz z pasażerem czy zakupami nie było wcześniej tak wygodne, proste i tanie! Jest to idealna alternatywa dla zatłoczonego autobusu czy nawet małego auta!

Dwuosobowy skuter elektryczny zabudowany z dachem to świetna propozycja dla osób nie tylko z miast, ale także z mniejszych miejscowości. Bez problemu wybierzesz się takim motorowerem na zakupy czy na wycieczkę. Dzięki zabudowanej bryle będzie idealnym zamiennikiem dla klasycznych skuterów odkrytych. Pojazd, w przeciwieństwie do standardowego skutera jest większy i również lepiej wyposażony.

Zabudowany skuter elektryczny ELECTRORIDE PIXI został wyposażony w szereg udogodnień i rozwiązań przybliżających go do typowych samochodów m.in. system bezkluczykowego uruchamiania START-STOP, bieg wsteczny z kamerą cofania, elektrycznie sterowane szyby boczne, centralny zamek z dwoma pilotami, ogrzewanie, rozbudowany system rozrywki z radiem, dwa głośniki, bluetooth czy port USB do ładowania urządzeń mobilnych. Wentylacja i nagrzewnica zapewnią odpowiednią temperaturę wewnątrz oraz możliwość odparowania szyb w mniej sprzyjających warunkach (zgodnie z zasadami fizyki dotyczącymi również standardowych samochodów z najwyższej półki, im mniejszy pojazd, tym bardziej parują szyby np. jesienią w czasie deszczu na skutek różnicy temperatury między wnętrzem pojazdu i warunkami zewnętrznymi). Dostęp do świeżego powietrza zapewnią uchylany szyberdach oraz uchylana tylna szyba. Dobrą widoczność zapewniają szyby, które są obecne z każdej strony pojazdu. Dodatkowo pojazd wyposażono w opcję uruchamiania jednym przyciskiem w systemie bezkluczykowym START/STOP.
Mimo to, te pojazdy nadal pozostają motorowerami i nie są samochodami. Nie posiadają pełnej funkcjonalności samochodów i nie można ich traktować jak samochody osobowe.

Od teraz możesz zapomnieć o problemach z parkowaniem i korkami, zwłaszcza w dużych miastach! Pojazdy elektryczne z zielonymi tablicami rejestracyjnymi pozwalają również zaoszczędzić na parkowaniu w centrum (bezpłatne parkowanie na parkingach miejskich) i szybciej pokonywać miasto dzięki możliwości korzystania z buspasów.

Zabudowanym skuterem elektrycznym można poruszać się z prędkością maksymalną 45 km/h. Jest to ograniczenie prawne.

Dwa silniki w tych elektrykach mają moc 1000W, co daje moc całkowitą 2000W. Umieszczono je bezpośrednio w kołach tylnych, co wyeliminowało konieczność zastosowania przekładni i wlewania oleju przekładniowego. Dodatkowo każdy silnik jest sterowany osobnym kontrolerem, co umożliwia kontynuowanie jazdy w razie uszkodzenia jednego silnika.

Baterie umieszczone zostały pod kanapą pasażera. ELECTRORIDE PIXI wyposażony został w 5 baterii żelowych 12V 58Ah co daje zestaw 60V 58Ah.

Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to 60 km. Zasięg zależy od wielu czynników, między innymi od warunków atmosferycznych, ukształtowania terenu, wagi użytkownika, sposobu jazdy,  prędkości, podłoża, powietrza w oponach itp. Zasięg teoretyczny podawany jest przez producentów przy kierowcy 70 kg i jeździe po równym oraz gładkim terenie, w warunkach idealnych, asfalt, jednostajna jazda bez hamowania, w temperaturze 20°C, bez wiatru, deszczu, z wyłączonymi odbiornikami prądu itp. W praktyce takich warunków nie da się osiągnąć, więc zasięg pojazdu będzie mniejszy i zależny od warunków oraz ukształtowania trenu w miejscu użytkowania.

Port ładowania pojazdu ze standardowego domowego gniazdka 230V znajduje się z boku pojazdu pod ergonomiczną klapką. Pojazd wyposażono w ładowarkę inteligentną.

Zastosowany, przejrzysty cyfrowy dotykowy wyświetlacz LCD jest łatwy do odczytania nawet przy dużym nasłonecznieniu, jak i w nocy. Na wyświetlaczu można sprawdzić najważniejsze parametry podczas jazdy takie jak prędkość czy stan naładowania baterii. Wyświetlacz pełni również funkcję licznika, pokazując przebyty już dystans, a proste i przejrzyste ikonki informują np. o włączonych światłach czy trybie jazdy. Dodatkowo wyświetlacz służy również do dotykowej obsługi radia i multimediów. Wbudowany system rozrywki to świetna zabawa i rozrywka podczas jazdy. Każdą podróż umili radio z bluetooth. Dzięki tej funkcji masz dostęp do nieograniczonej muzyki czy też najświeższych informacji, a zestaw głośnomówiący pozwoli pozostać w kontakcie z najbliższymi zawsze i wszędzie!

Pojazd wyposażono w port USB przeznaczony do ładowania urządzeń mobilnych.

Zamiast typowej okrągłej kierownicy mamy kierownicę przypominającą tą ze skutera, z manetką gazu z prawej strony.

Wysokiej jakości hamulce są niezbędne w tego typu pojeździe. Muszą gwarantować bezpieczeństwo i mieć wysoką sprawność – właśnie takie są w oferowanym pojeździe. W połączeniu z rozsądkiem i umiejętnością jazdy stanowią odpowiednią gwarancję bezpieczeństwa.
Za skuteczne hamowanie odpowiadają wysokiej jakości hydrauliczne hamulce tarczowe obecne z przodu i z tyłu pojazdu. Są doprecyzowane w każdym calu i zapewniają zdecydowaną reakcję w przypadku ich użycia. Przednia tarcza jest wentylowana. Opcja ta wspomaga proces rozpraszania ciepła powstającego podczas hamowania oraz pozwala przyśpieszyć stygnięcie tarczy, co idealnie sprawdza się podczas jazdy i zapewnia prawidłowe hamowanie.
Ten model wyposażono w hamulec nożny równomiernie hamujący wszystkimi kołami na raz.
Pojazd spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa i ma dwa niezależne od siebie systemy hamowania. Oprócz hamulców hydraulicznych jest tutaj hamulec postojowy (tzw. ręczny) oparty na linkach. Jego obsługa wygląda podobnie jak w samochodach osobowych a jego zastosowanie na oba tylne koła, zapewnia pewny postój pojazdu nawet na wzniesieniu.

Pojazd został wyposażony w pełne oświetlenie drogowe niezbędne do poruszania się po drogach publicznych. Zamontowane oświetlenie LED zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa nawet podczas jazdy po zmroku. Dzięki zastosowanej technologii jesteś doskonale widoczny, a powierzchnia, po której się poruszasz, jest odpowiednio doświetlona. Takie rozwiązanie zapewni bezpieczeństwo i pozwoli uniknąć przeszkód na drodze. Technologia LED charakteryzuje się dużą wydajnością i energooszczędnością. W konsekwencji jazda na światłach nie wpływa znacząco na zasięg skutera. Dodatkowo diody LED cechuje wielokrotnie wyższa żywotność w stosunku do standardowych żarówek.

Układ zawieszenia sprawnie wybiera nierówności na drodze, a skórzane wykończenie foteli i kanapy daję wrażenie luksusu.

Pojazd zapewnia ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Wyposażany jest w przednią wycieraczkę oraz spryskiwacz. Czyni to pojazd kompletnym i gotowym do podróży!

Wzniesienia jakie może pokonać ten pojazd to 15°.

Wnętrze pojazdu zaprojektowano tak, aby uzyskać, jak największą pojemność bagażową, oprócz schowka przy fotelu kierowcy, ergonomicznie wydzielono schowki w obu drzwiach.

Lusterka wsteczne zewnętrzne boczne lewe i prawe pozwalają kierowcy cały czas kontrolować to, co się dzieje z tyłu i z boku pojazdu. Nie tylko ułatwiają manewr skrętu, wyprzedzania, cofania czy zmianę pasa ruchu, ale zwiększają również bezpieczeństwo jazdy.

Poczuj komfort i luksus. W pełni zabudowane wnętrze pojazdu zapewni pozytywne wrażenia estetyczne. Boczne plastiki, tapicerowana podłoga, wyłożone eco skórą fotele i metalowe drzwi – nie doświadczysz tego w zwykłym skuterze! Szkoda korzystać z takich udogodnień samemu, duża tylna kanapa idealnie sprawdzi się przy przewożeniu pasażera. Z pewnością nie zabraknie chętnych do przejażdżki takim wyjątkowym skuterem. Komfort zapewnia miękkie oparcie, a o bezpieczeństwo dbają pasy bezpieczeństwa, w które wyposażono oba fotele.

Większość elementów pojazdu została wykonana z tworzywa ABS, które charakteryzuję się dużą odpornością na niskie i wysokie temperatury. Jest ono twarde, przy czym odporne na pękanie czy zarysowania. Ma dobre właściwości izolacyjne oraz niską masę. Żywe kolory pojazdu wynikają z zastosowanych farb, których barwa dobierana jest komputerowo. Równomierne rozłożenie lakieru zapewnia wykorzystanie robotów w procesie jego nakładania.

Pojazd jest zakwalifikowany jako skuter (motorower) elektryczny kategorii L2e-P (motorower trójkołowy) poruszający się z prędkością do 45 km/h. Jest analogiczny do skutera spalinowego o pojemności 50 ccm. Aby jeździć zabudowanym motorowerem elektrycznym trójkołowym, urodzeni przed 19.01.1995 nie potrzebują prawa jazdy, wystarczy dowód osobisty. Od osób urodzonych po 19.01.1995 i mających ukończone 14 lat wymagane będzie prawo jazdy AM lub wyższe.

Pojazd posiada europejską homologację drogową umożliwiającą rejestrację i ubezpieczenie pojazdu, czyli wszystkie zezwolenia administracyjno-prawne pozwalające na uczestnictwo w ruchu drogowym. Homologacja obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej.

Jeśli parkujesz skuter na powietrzu, nieodzownym akcesorium będzie pokrowiec. Zabezpieczy on pojazd przed pyłkami czy innymi zabrudzeniami.

Pojazd dostarczany jest bezpośrednio od dystrybutora złożony, gotowy do natychmiastowego użytku (po naładowaniu). Usługa dostawy realizowana jest dedykowanym transportem na terenie całej Polski w terminie zależnym od aktualnego stanu magazynowego. Może zostać zrealizowana bezpośrednio do klienta lub do nas. W przypadku odbioru z naszego salonu wykonujemy przegląd zerowy. Możemy również odpłatnie zarejestrować pojazd w imieniu klienta (wymagane do wyjechania od nas na ulicę na kołach), wykonać pierwsze pełne ładowanie akumulatorów oraz dołożyć i zamontować ramkę do tablicy rejestracyjnej. Przed wyjechaniem na ulicę pojazd musi zostać zarejestrowany i ubezpieczony, co najmniej w zakresie obowiązkowego ubezpieczenie OC – w pobliżu znajdują się placówki PZU i CUK.

Jako autoryzowany punkt sprzedaży prowadzimy w Bydgoszczy również sprzedaż innych nowych pojazdów oraz autoryzowany serwis gwarancyjny ASO (Autoryzowana Stacja Obsługi) i pogwarancyjny pojazdów firm BILIBIKE, IAMELECTRIC IML i ELECTRORIDE. Wszystkie naprawy tych pojazdów wykonujemy na podstawie oryginalnych części zamiennych producentów. Zgodnie z polityką producentów, aby zagwarantować jak najwyższą bezawaryjność, podzespoły nie są naprawiane. W razie uszkodzenia, wszystkie podzespoły są wymieniane.

Parametry i wyposażenie - porównanie

AKTUALNE CENY I PROMOCJE ZOBACZ W CENNIKU PODSTAWOWYM

Model
Cena regularna
aktualne ceny i promocje zobacz w cenniku podstawowym
34 999,00 zł
Obsługa pojazdu hamulec, gaz, przełączniki ręce i prawa noga
Fotel kierowcy obrotowy NIE
Producent / Importer
Moc silnika 2 x 1000 W
Prędkość max. 45 km/h
Zasięg max. *) 60 km
Waga 269 kg
Ładowność 228 kg
Baterie żelowe
Bateria wyjmowalna NIE
Zestaw baterii 60V/58Ah
Ilość baterii 5
Czas ładowania 4-8 h
Napięcie ładowania 220-240 V
Ładowarka w komplecie TAK
Średnica kół przód 12″ 130/70/12
Średnica kół tył 12″ 135/70/12
Aluminiowe felgi TAK
Wymiary dł. x szer. x wys. (mm) 2300 x 1190 x 1520
Homologacje drogowa L2e-P (motorower)
Ilość osób 2
Oświetlenie LED TAK
Oświetlenie wnętrza TAK
Ogrzewanie / wentylacja TAK / TAK
Elektryczne szyby TAK
Okno tylne otwierane TAK
Okno w dachu TAK
Szyberdach otwierany TAK
Hamulec nożny TAK
Hamulec przy kierownicy NIE
Hamowanie równomiernie 3 kołami na raz CBS TAK
Regulowany fotel kierowcy TAK
Szeroka kanapa pasażera TAK
Szeroko otwierane drzwi TAK
Alarm niedomkniętych drzwi NIE
Blokada kierownicy TAK
Kamera cofania TAK
Alarm NIE
Centralny zamek TAK
Wyświetlacz cyfrowy TAK
Wyświetlacz multimedialny TAK
Wyświetlacz dotykowy TAK
Radio TAK
Odtwarzacz MP3 TAK
Bluetooth TAK
Zestaw głośnomówiący TAK
Złącze USB TAK
Gniazdo zapalniczki NIE
Wycieraczka szyby przedniej TAK
Spryskiwacz szyby przedniej TAK
Pasy bezpieczeństwa kierowcy TAK
Pasy bezpieczeństwa pasażera TAK
Lusterka zewnętrzne lewe i prawe TAK
Lusterko wsteczne wewnętrzne NIE
Osłona przeciwsłoneczna NIE
System bezkluczykowy START-STOP TAK
Uruchamianie zdalne pilotem NIE
Wyszukanie na parkingu NIE
Czujnik w siedzeniu TAK
Kontrolka zapiętych pasów TAK
Niezależne zawieszenie TAK
Zwiększony komfort jazdy TAK
Narzędzia NIE
Trójkąt ostrzegawczy NIE
Gaśnica NIE
Apteczka NIE
Pokrowiec OPCJA
Inne metalowe drzwi
Wymaga rejestracji TAK
Wymaga ubezpieczenia co najmniej OC TAK
Gwarancja pojazd 24 mc
Gwarancja akumulatory **) 12 mc
Przeglądy gwarancyjne przed (co nastąpi wcześniej) ***) 3 mc
9 mc
12 mc
18 mc
21 mc
Montowane w Polsce TAK
Kolory biały
czerwony
Koszt transportu (importera/producenta) 1 000,00 zł
Powyższe specyfikacje należy traktować tylko informacyjnie. Poszczególne parametry mogą ulegać modyfikacjom wprowadzanym przez producentów.
*) Zasięg zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to warunki atmosferyczne i terenowe, waga użytkownika z bagażem, styl jazdy, prędkość, podłoże, stan powietrza w oponach itp. Podawany jest dla użytkownika 70 kg w warunkach idealnych (asfalt, płaski teren, jednostajna jazda bez hamowania, brak wiatru, temp. otoczenia 20°C, wyłączone odbiorniki prądu itp.)
**) Baterie są częściami eksploatacyjnymi ulegającymi normalnym procesom zużycia w trakcie eksploatacji. Żywotność akumulatorów wynosi 500-1000 cykli ładowania.
***) Powyższe terminy gwarancji obowiązują pod warunkiem terminowego wykonywania odpłatnych przeglądów gwarancyjnych.

Filmy